poniedziałek, 20 lipca 2015

WIELKI POWRÓT

Witam wszystkich!
Odzyskałam hasło do tego bloga :)
Przepraszam za dość długą nieobecność, ale było to spowodowane zmianą komputera. Na starym komputerze miałam zapisane hasło, więc od razu po wejściu pojawiało się a na nowym nie miałam i do tego zgubiłam zeszyt ze wszystkimi hasłami, ale po tym długim czasie udało mi się! :)
Nawet nie wiecie jak się cieszę :D
Ale mam pytanie do Was czy chcecie abym pisała dalej tego bloga ?
Bo jeżeli nie to nie widzę sensu pisania go dla siebie
Bardzo bym prosiła o komentarze czy chcecie czytać go dalej czy już nie
Zespół The Wanted rozpadł się z tego co wiem, na internecie piszą dużo i nie wiadomo w co wierzyć już.
Nathan opuścił chłopaków, szkoda trochę, bo naprawdę ich lubiłam
A Wy wierzycie w to że chłopaki rozpadną się do końca ? 
Proszę o odpowiedzi o dalszym prowadzeniu bloga.
DZIĘKUJĘ I POZDRAWIAM WAS!
I PRZEPRASZAM ZA TĄ NIEOBECNOŚĆ :(

1 komentarz: